Antenos ilgis nėra tiksliai žinomas. Atmatavau žingsniais, maždaug apie 38m, po to dar bandžiau šiek tiek patrumpinti, kad pagelbėti automatinimam tiuneriui. Bet ne kažką tepadėjo. Laido diametras - 0.13 mm
Pradžioje, beveik visą pirmą turą - absoliutus štilis. Jokio vėjo. Ir tas vertikalas kur kas labiau būtų tikęs DX gaminti, o ne LY'kus
Meškerės ir HELIO kombinacija
Svarbiausia - mobilumas !
Diena šilta, langai ir durys atviros. Aplink dar pats žydėjimas. Ir viskas viduje per tas 3val. pasidengė storu žiedadulkių sluoksniu
Geras daiktas (meškerė) visad praverčia. Net ir automobilyje.
Ši foto daryta iš toli, su 12x ZOOM. Todėl atstumas iki centro "žymos" vizualiai atrodo daug mažesnis, nei kad buvo iš tikro
Automatinis tiuneris niekaip nenorėjo "susidoroti" su mano vertikalu. Gal vistik per ilgas jis buvo. Teko automatikos atsisakyti
Stalas - ant kelų pasidėtas plastmasinis padėklas (iš "senukų", už 6 LT). Jame sutilpo ir 3 turų logas, ir net radija :) . Tik kavos puodukui vietos jau nebebuvo. Nuo vairuotojo sėdynės nepakilau visas tris valandas.
CW -86 QSO, 30 skirtingų šaukinių. Bet konteste gal tik 6 "gryni" telegrafistai
Čia turėtų sėdėti operatorius. Deja, nėra kam paspausti fotiko mygtuko.... ( Single-OP minusas). Bet jį su kaupu atperka malonumas, kad ir VIENAS gali "susikauti" su ekspedicijų KOMANDOMIS.
Jau po kontesto.... "Tvarka" - kaip ir priklauso tikram radijo shack'e :)
Kai automatika užsiožiavo - išgelbėjo senas geras patikimas MFJ-934 (rankinis)
Laimei, užteko ir vieno rato. Antraip vėžės būtų likusios kur kas gilesnės....
Ratas...
Galiausiai atsirado vėjelis, ir mano "Beam'a" ėmėsi padrikai sukioti į visas puses.
Saulė, gaivus vėjelis, puiki diena. Geri įspūdžiai. Ir taip nesinorėjo namo....
Kai kada, pūstelėjus smarkesniam vėjo gūsiui, balionas "nulinkdavo" net iki 3-5m virš žemės. Ir LY'kai tada girdėdavosi geriausiai. Skirtumas tap gryno vertikalo, ir laido 15-20 laipsniu kampu - iki 4-5 balų ! Deja, tai patikau jau tik po kontesto.
"Ratas" pievoje
Ratą sukau maždaug 7-9 m atstumu aplink pasistatytą žymę
Pievelė - kaip pagal užsakymą
GPSMAP 60C
Kad tas "magiškas taškas" netoli nuo kelio, ir gali būti privažiuojamas - išsiaiškinau dar kelios dienos prieš testą.
Ryte šioj vietoj jis rodė visus NULIUS. Po testo GPS palydovai matyt "išsivaikščiojo".
Kai esi vienas, nėra net kam fotoaparato pamaigyti. ( vienas iš nedaugelio minusų). Belieka fotografuoti savo gerą pagalbininką - GPS'ą.