2006 WAL Contest
Kontesto premjera ivyko 2006 birzelio 3. Per tris valandas eteryje suskambo, ko gero, netoli simto skirtingu WAL kvadratu. Tikra svente skveru medziotojams.
 
 
Jau nuo kovo turiu nauja dvirati, susirinkau is daliu, plieno rema, ratus ir didziaja dali kitu daliu atisiunciau pastu is uz mariu. Pabodo eksploatuot "plika", geguzi pradejau rengti. Si karta savo IC706 ir AH4 automatiniu tuneriu pakabinau krepselyje ant vairo. 19Ah NiMH akumai puikiai issideste ant remo vietoj gertuviu. CW manipuliatorius, kaip iprasta, ant vairo. Trumpu bangu mobilios antenos kol kas siam dviraciui kolkas neturiu, taigi operuoti galiu tik sustojes. Kaip pernai ipratau, vietoj antenos naudosiu 40m vielos gabala. Viena gala prijungsiu prie tunerio, o kita - prie medzio ar krumo.  Priesatostogine rutina neleido darbu pabaigt anksciau, visgi penktadienio vakara zirgas pabalnotas ir apkamanotas. Turejau planu testui nuvykt i Eisiskes, taciau nedrisau rizikuot minti pusantro simto km, pries tai  neisbandes, kaip seksis vairuot su papildomu svoriu ant vairo, tad pasirinkau paprastesni marsruta: i Ignalina. Ten irgi keturi WALai kertasi o traukinukas is Vilniaus nuveza iki pat vietos. Ankstu sestadienio ryta pabudau be elektros, kazkokie gedimai miesto tinkle. Buvo tamsoka ir neveike liftas.

Lietuvos gelezinkeliai yra pagirtinai tolerantiski dviratininkams:

  

Kol dviratis vaziavo atskiroje kupe (teko papildomai sumoketi 3 litus), turejau laiko susiliniuot zemelapi kvadraciukais. Dar uz kava du litus teko paklot, bet vaziavau kaip ponas.



Rytas Ignalinoje zadejo gera diena:

Red Bull energizuojantis gerimas ir Van Halen ant viso garso isblaske visus miegus.



Pasivazinejau po miesteli, iki varzybu buvo like dar pora valandu, meginau nusiziuret operavimai tinkamas vietas kiekviename is keturiu kvadratu. Radau keleta neblogu vieteliu, bet nusprendziau atrasti pati susikirtimo taska. Turejau GPS. Naudojau OZI Exploreri, H2210 delninuka ir TomTom imtuveli, kuris su kompiuku susisieja per melynaji danti. Kompiuka buvau igrudes i lietaus nepraleidziancia muiline ir prisukes vielom prie krepselio su aparatais, tai teko tampyt visa dvirati. Paieskos uztruko apie 10 minuciu, tuo sukeldamos tam tikra aplinkiniu susidomejima. Susikirtimo taskas issidestes tarp kelio ir pelkes, kur gyvena daug varliu. Mazdaug 10m nuo kelio ir 2m nuo pelkes.

Nutariau pati taska aktyvuot po kontesto, o tuo tarpu pasivazinejau aplink, pasidairyt is kur butu geriau operuot, kad nereiketu toli vazinet, keiciant lokacija varzybu metu. Salia sankirtos yra kazkoks elektros ukis, ant zemes voliojosi daug visokiu laidu:

Nutariau startuoti nuo H32, pavaziavau siek tiek i pietus Vilniaus link, radau pievute:

Turejau gera pusvalandi iki kontesto pradzios, pasiklausiau trafiko pabaiga, taupydamas akumuliatorius, su 20-cia vatu uzmezgiau ryseli kita, apsidziaugiau, kad esu siek tiek girdimas.

Stai pora mp3 failiuku, irasytu buitiniu grotuveliu, irasinejau ijunges IC706 garsiakalbi:     1     2

Pirmos trys minutes: 11QSO. Visai neblogai, pamaniau. Toliau reikalai klostesi prasciau. Po pusvalandzio ir 30 QSO nutariau nest kudasiu i G32 skvera. Cia mano antena, ja vezioju po visas ekspedicijas. Issivynioja per 3 minutes, susivynioja per 5 minutes. Pries metus buvo apie 40 metru ilgio dratas, dabar sutrumpejo kokiu metru - dviem. Izeminimui naudoju triju koju sakute. Dabar nerandu nuotraukos, kada nors veliau kur nors imesiu nupaveikslaves.

Cia jau is anksto buvau nusiziurejes grazia vietele ant kalniuko tarp dilgelyno ir kazkieno darzo. Padirbejau apie 45 minutes, atejo darzo savininkas pasidomet ka as cia matuoju. Trumpai papasakojau, kad cia vyksta Cempionatas, jis pasidomejo, kodel jo darze. Kad butu itikinamiau, ijungiau garsiakalbi ir paprasiau, kad savininkas mane nupaveiksluotu. Jis sake, kad neturi fotoaparato. As sakiau, kad gali naudotis maniskiu:

Vargais negalais baigem demonstratyvini CW rysio seansa su LY1CM/P ir nutariau migruot i G31. Gerai, kad turejau pasiemes izoliacijos ruloniuka, visad pravercia:

Po pusvalandzio ir mazdaug 30 QSO nusprendziau, kad reikia vaziuot i H31. Eteris nebuvo itin svarus, matyt, todel, kad buvau isikures per pora simtu metru nuo cia:
 

 

Pasiklausykit.


H31 tarp gelyciu ir karves tortu buvo ketvirtasis ir paskutinis skveras konteste. Pusvalandis darbo ir apie 30 QSO:

Garsai:   1     2    3

Po varzybu nuvaziavau i visu keturiu didziuju sklypu sankirtos taska. Tadas LY2BAW/m buvo kitame tokiame taske, bet kazkaip apsizioplinau, ir nepadariau QSO. Uztat sudirbau su Viktoru LY1A/m, kuris buvo dar kitame tokiame taske prie Kukutiskiu. Tai unikalus taskai, is kuriu operuojant nesiskaito rysiai WAL diplomui.
  

Eteris atrode taip, o aplinka girdejosi taip.

Iki traukinio Vilniun dar buvo like siek tiek laiko, svajojau atrast dar viena sankirtos taska (si karta mazuju kvadrateliu palei Vidiskes), taciau GPS'sas rode kazkur i darzus, nutariau nebesiblaskyt, o aktyvuot pora didziuju sklypu. Tai H33, netoli Grigiskes ir Paringio:

Ir G33, siek tiek i pietrycius nuo Mikalavo:

 

Tolumoje - Mikalavas:
 

Parvykau i Ignalina gerokai anksciau, nei maniau, liko laiko iki traukinio, tai dar truputeli pasivazinejau aplink:
    

Traukinuku komfortiskai pardundejau Vilniun.

Stoty uzsimaniau i tualeta.


 

Varzybos buvo tikrai saunios, dekui visiems uz rysius.

OZI trackloga pasidejau cia. Gaila, kad delninuke negalima nustatyt Maidenhead rezimo. O gal jau yra kokios naujesnes versijos? Trackloge neuzfiksuota atkarpa Vilniaus gel. stotis -Ignalinos gel. stotis, nes dviratis su GPS'u buvo uzrakintas atskiroje kupe. Pries Vidiskes irgi rodo, kad uzgrybavau miskan, trukde medziai ir TomTomo vidiniai akumiukai buvo benuseda.
 

Ataskaita rasiau LogMaker'io pagalba. Aciu Giedriui LY2CG. Gavosi 224 x 55 = 12320 tasku.