15 RADIJO EKSPEDICIJA  PILIAKALNIAI  AL-32, AL-33, AL-35

Po pavykusios praeitos savaitės ekspedicijos, šis savaitgalis irgi žadėjo gerą nuotaiką ir smagų pasivažinėjimą po dzūkijos kraštą. Suplanavome su Vyteniu LY2KZ aplankyti mano dar neaktyvuotus tris piliakalnius. Tai AL-32, АL-33 ir AL-35.

Rytas gražus ,šiltas. Jei ne rudeniškas rūkas kur ne kur pievose, galima pagalvoti kad tai vasara. Taip besišnekučiuojant pasiekėme Merkinę. Piliakalnis kaip ant delno ,stovi visu gražumu.

Nuotraukos  su  (P) pažymėjimu , galima padidinti

AL-32  Merkinės piliakalnis dar miega    (P)                                                                     Antena jau stovi.....

Viskas paruošta

Darbo pozicija                                                                            Kaip ir priklauso SDRmcHF "MONKA "  ant medžio... (P)

Aktyvacijos įkarštis....                                                                  Vaizdas  nuo piliakalnio link tilto per Nemuną  (P)

Smagiai darome ryšius kaip per varžybas , net smagu. Padarome QSO su LY2HT/p Vidmantu. Jis dirba nuo vilnietiškų piliakalnių.   Persijungiame į 40m diapazoną. Deja šiandieną bangų sklidimas šiame diapazone , ne mūsų naudai....Piliakalnio aktyvacija pabaigta.  Pravesta apie 130 QSO.   Darbo metu turėjome daug žiūrovų. Kadangi šeštadienis ir buvo kelios ekskursijos.  Buvo atėjęs  turistas iš Prancūzijos , kuris  domėjosi mūsų darbu.  Paminėjo , kad  pas save mieste Prancūzijoje pažysta vieną radijo mėgėją.  Po visko nutarėme pasižvalgyti po apylinkes nuo piliakalnio viršūnės.

op. LY2BOK Justinas  (P)                                                                                            op. LY2KZ   Vytenis (P)

Panorama nuo Merkinės piliakalnio  (P)

Gražu ir tvarkinga                                                                                          Tai ne grybas   ..... tai  upeliuko suplaktas vanduo

Sraunus upeliukas prie piliakalnio                                                                                                   Gražu...

AL-32   -- --... , ...-- --    (P)

Smagiai padirbėję , susidedame savo "žaisliukus"  ir pajudame link  sekančio   AL-35 Radyščiaus piliakalnio.

AL-35 Radyščiaus piliakalnį surandame be didelių vargų.  Bet  vaizdas labai liūdnas , nes piliakalnis tikrai neprižiūrimas ir   atrodo apgailėtinai.  Taigi ir nuotrauka skurdi.

Sunkiai priėjome iki piliakalnio. Sudžiūvusi žolė ir visokios piktžolės iki juosmens.  Visi drabužiai aplipo visokiais žolių rutuliukais.  Atrodėm tikrai gerai.   Greitai viską sujungėm ir darbas eteryje pajudėjo. Skubėjom nes vėliau korespondentų mažėja . Visi turi ir kitokių reikalų.  O dar reikia padirbėti ir nuo Liškiavos piliakalnio. Pravedėme apie 100 QSO    ir vėl atgal su visa manta per žoles į kalną prie automobilio.

AL-35  Radyščiaus piliakalnis.

Išvingiuojam kaimo keliuku į pagrindinį kelią link Liškiavos.   Žinodami iš kolegų informacijos, kad privažiuoti iki Liškiavos piliakalnio nepavyks, ruošiamės vėl keliauti pėstute iki piliakalnio per laikinai padarytą tiltelį.  Pagrindinis naujas tiltas  dar nebaigtas.

Prieš piliakalnį nebaigtas naujas tiltas                                                                                                                   Ten toli už tilto mūsų automobilis

Kraustomės prie piliakalnio                                                                             Vytenis jau pasiruošė darbuotis

Korespondentų kaip ir tikėjomis jau žymiai mažiau.  Na bet kiek yra tiek yra .  Besidarbuojant mus aplanko visa grupė "baikerių" kurie sukėlė neblogą QRM . Jiems taip pat buvo įdomu kas čia vyksta.  Supratę kad tai "hobio" reikalai, liko patenkinti nes sako pas mus irgi hobis ,lakstom po respubliką ir lankom įdomias vietas. Sako dabar lipsim į Liškiavos piliakalnį. Ką gi beveik pietų metas.  Gerai kad važiuojant pasistiprinom įsidėtais sumuštiniais.   Užbaigiam darbą eteryje  ir ruošiamės ekskursijai po piliakalnį  ir  XVIII amžiaus architektūrinio ansamblio apžiūrai.  Tai garsioji Liškiavos bažnyčia su požemiais ir senojo vienuolyno  teritorija.

Vaizdas nuo Liškiavos piliakalnio  (P)                                                                          Garsioji Liškiavos bažnyčia  (P)

Bažnyčios vidus   (P)                                                                                         Prie įėjimo į  bažnyčią.  (P)

Bažnyčios vartai. Tolumoje matosi piliakalnis  (P)

Išeidami pro vartus dar kartą pažvelgiam į tolumoje matomą piliakalnį.  Taip.... daug ką jis matė , kad taip galėtų viską papasakoti.   Geros nuotaikos ir maloniai pavargę , pasisėmę truputį praeities istorijos, nulipame akmeniniais laiptais ir sėdame jau į kito amžiaus techniką ir pajudame link namų.

Ekspedicijos metu buvo pravesta netoli trijų šimtų QSO su LY. SP, OH, ES, YO, OK, UX, DF, R3, SA, US, YL, šalimis. Buvo dirbta  SSB, CW   80m ir 40m diapazonuose.

Visiems kurie dirbo su mumis ekspedicijos metu , tariam nuoširdų ačiū už kantrybę ir  darbą eteryje.

Iki kitų susigirdėjimų nuo piliakalnių....

Justinas LY2BOK  ir Vytenis LY2KZ.